Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със семеринг на коляновия вал

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със семеринг на коляновия вал

    Имам странен проблем... Изхвърля ми семеринга на коляновия вал. Смених го и направи същото Не изхвъля пръчката на маслото, следователна не прави налягане (или поне така си мисля). Някой ако е имал подобен проблем или има идеи да каже - ще съм благодарен на всякаква помощ!
    Alfa Romeo 145, 1.8 TS

  • #2
    Такъв проблем не съм имал, и по-добре. Но имаше една тема в 155-раздела мисля, та там се споменава като причина осево изместване на коляновия вал.

    И все пак каква е колата
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #3
      Колата е 145 1.8 TS `98

      За това не се бях сетил... А според теб възможно ли е за 10 минути работа, след като смених семеринга, да го изхвърли?
      Alfa Romeo 145, 1.8 TS

      Comment


      • #4
        Честно казано не съм спец, изчакай темата да се види от повече хора. Може някой да каже нещо по-конкретно, или да е имал подобен проблем.

        Другият ми съвет е да я пуснеш и в общия технически раздел - там ще я видят и хора които не влизат тук.
        166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
        ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

        Comment


        • #5
          Много благодаря за съветите!
          Alfa Romeo 145, 1.8 TS

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Bisskata Покажи съобщение
            Имам странен проблем... Изхвърля ми семеринга на коляновия вал. Смених го и направи същото Не изхвъля пръчката на маслото, следователна не прави налягане (или поне така си мисля). Някой ако е имал подобен проблем или има идеи да каже - ще съм благодарен на всякаква помощ!
            Развий капачката за наливане на масло сложи си ръката отгоре като гледаш да уплътниш но без да натискаш със сила и подай газ ако газовете избутат ръката ти нагоре значи е високо налягането в картера. обикновено високото налягане в картера е свързано със сълзене през всички възможни гарнитури. Ако е така тярбва да се изчисти капака на клапаните и маркучите за вентилация. А ако не е от там лошо, а сигурен ли си че новата семеринга е влизала плътно по външния размер.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              За жалост няма нито аксиално изместване, нито налягане в картера... И семеринга изглежда нормално...
              Last edited by Bisskata; d.m.y г., 22:49.
              Alfa Romeo 145, 1.8 TS

              Comment


              • #8
                Ами може да е хлабава в леглото и стегната във вала.Ако няма осово изместване и налягане в картера,само това остава
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #9
                  може и да е фалшификат.
                  точка

                  Comment


                  • #10
                    .
                    Last edited by и.петров; d.m.y г., 21:47.

                    Comment

                    Working...
                    X